Şöyle anlatayım temayı local sunucumda kurdum hata varmı diye ama sorun yoktu sizin kurulumda bir hata var idare eder şekilde dememizde sidebarı bir element olarak ekledik her sayfa otomatik çekmek yerine sizi eklemeniz gerekiyor vaktiniz olduğunda herşeyi silip kurulumu baştan yapmanız lazım.