SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaşının altında gözün var, ona napcan?
Tamam kardeş tasarruf etmeyelim , sen beni görme ben seni görmeyeyim . Yazılım satacak bir şirket açacağım yurtdışı posta kutulu ya da müsaade edersen sadece Sicil açayım sicil odasından ama sen bana ilişme stopajı vergisi emlağı şusu busu ben sade vereceğim . Sonrada yurtdışından bir gayrimenkül düşünüyorum . Oturma izni için !

Ondan sonra sen yoluna ben yoluma !

Ben hukuku bilimi geçtim artık inanıyorum o da var gözden de olmak istemiyorum bitti