dawu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lolde ekran kartı kullanımı düşük oluyor zaten, bir sıkıntı yok. yazılımsal bir sorun olabilir. ekran kartı sürücü güncellemesi yaptınızmı? ayrıca işlemciye hiç ayar çektinizmi? overclock vs. ve oyunu hangi çözünürlükte oynuyorsunuz
Ekran kartı güncellemesi yapılmamış onu yapacağım, işlemciye daha önce hiç ayar çekmedim, oyunları performans odaklı ayarlar da oynuyorum yani orta ve düşük. (çözünürlük 1920 x 1080)