Ya bu adam ne diyor ya .

Bilmeyenler için söyleyeyim saçma sapan bir konu açmıştı insanlık yapıp baştan sona okudum ve hiç bir şey anlamadım, ne diyeceğimide bilemedim. Ondan dolayı konuya saçma bir yorum bıraktım
https://www.r10.net/off-topic/344562...post1083923422

konuyuda inceleyebilirsiniz Kafayı yemiş bu adam.