yani iş kültürünü ilk haftadan benimsemesi sizin için kısaca + yazıyor bildiğim kadarıyla ve tavsiyeniz için minnettarım
Kesinlikle; çünkü ben yeni mezundan bir şey beklemiyorum, öğreterek süreç sonunda iş yaptırmayı planlıyorum. Ama okulda öğrendiklerini, pratikte de varmış gibi ya da bir yerden duydukları bilgiler ile bize bilgiçlik taslayanlar(söylediği doğru da olabilir) 1-0 yenik başlarlar.
Yeni mezun bizim sektörde oturup öğrenmesi ve ilgi duyması gerekiyor ondan zaten tek istediğimiz yabancı dil ve diploması gerisini biz öğreteceğiz diye işe alıyoruz.