ben bir kaç ajansa gittim başvuruda bulundum adam bünyesinde lise mezunu bulunduruyor beni almıyor önlisans mezunu olarak bende bu yüzden freelancer a döndüm kimseye minnet eylemeye gerek yok referanslarımıda göstermeme rağmen gerisini sen düşün artık
Banada sen bize lazımsın ama tecrüben yok dedilerdi kaç kere