obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şimdiki işverenler yarıda bırakıp gider korkusuyla işe almıyor
mezunlar için ise 2 yıllık tecrübe istiyorlar hocam yani çalışmadan mı bırakalım