satsın usta nolacak herkes ekmeğinin peşinde ulkenin ekonomik durumu belli
Hocam bazen paylaşmak da iyidir. Her şeyi ticarete çevirmemek lazım.
Elbette herkes ekmeğini kazansın, lakin bazen gönüllü destek olmak da önemlidir. Bu ise yeni başlayan kardeşlerimiz bu işi çözmeleri için onlara yardımcı olmalıyız. Bir de herkesin durumu olmayabilir.
Forum demek paylaşmak demektir.
Herşey ücretsiz olmaz.
Herşey paralı olmaz.
Aslında bu biraz vicdan meselesi. Biraz da para kazanma hırsı meselesi.
Tabi kimseye sen neden ücretli yapıyorsun diyemeyiz. Lakin bazen paradan daha önemli şeylerin olduğunu bilmesini isteriz.
Saygılar.