@Eskiz; hocam bende şubattan beridir iade bekliyorum hala gelecek. Yani hesaba harcatıyorum 3-4k sorun olmayacağını düşünüp yüksek giriyorum bir anda askı yiyorum kademeli artırma yapıyorum ama bakiye hertürlü içerde kalıyor