ozerx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Keşke bekleseydiniz ben yarın gideceğim eğer olumlu olursa sizde öyle yapardınız tabi tercih sizin
Siz yine de haber verirseniz sevinirim, gezmeye gideriz sorun yok