BilalBayar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de Hataydayım, düşündüm de. Belge verilmiyor diye duydum. Gürcistan'a gideceğim.
Kesin bilgi mi hocam? yarın gitmeyi planlıyordum.