ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar selam, r10'da bir arkadaş satış konumu görüp benimle iletişime geçti, ödemeyi bionluk sitesi üzerinden yapacağını söyledi tabii ben de kuşkulandım.
Belki orada havuz sistemi olduğu için parasını geri çekebiliyordur diye?
Zaten ticaretten uzak birisi bu arkadaş


Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yo bionlukda güvenilir yer hocam
ekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakası yok hocam, bionlukta aktif satış yapıyorum sürekli kafasına göre para çekemez, her iki tarafında iptal isteği olması lazım aksi takdirde çözüm ekipleri var gereken sorunları çözüyorlar yani hiçbir sıkıntı olmaz. Her gün bionluktayım
ErtanDogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Freelancer üyeliğim mevcut 2 senedir ama herhangi bir ticaretim olmadığı için merak ettim.

Uzak durulacak bir tip hocam aman...

İlkte şüphelendim, o yüzden de r10'dan mesaj atmasını istedim zaten üyeliği yokmuş bilemiyorum artık
https://www.r10.net/off-topic/343714...uzerinden.html