Yo bionlukda güvenilir yer hocam
Alakası yok hocam, bionlukta aktif satış yapıyorum sürekli kafasına göre para çekemez, her iki tarafında iptal isteği olması lazım aksi takdirde çözüm ekipleri var gereken sorunları çözüyorlar yani hiçbir sıkıntı olmaz. Her gün bionluktayım
Freelancer üyeliğim mevcut 2 senedir ama herhangi bir ticaretim olmadığı için merak ettim.
Sondaki 2 harfe istemsiz güldüm, Allah ıslah etsin
Uzak durulacak bir tip hocam aman...
sürekli enter yapan adamdan uzak dur zaten cahil dolandırıcıların özelliklerinden biridir
İlkte şüphelendim, o yüzden de r10'dan mesaj atmasını istedim zaten üyeliği yokmuş bilemiyorum artık