Kronik sıkıntılar oluşturur, E30 arabaya binilecek ise gurbetçilerden alınıp binilmesi gerekiyor. Bu tarz arabaların her yeriyle oynadıkları için açıkcası biraz düşündürücü konu, yine de söylediğimiz gibi olmaz inşallah. Bize hayırlı olsun demek düşer.