Hocam e36 alsaymış keşke. Bu arabanın bi esprisi kalmadı. 10 sene önce fena değildi ama artık en kötü e36 kasa olsaymış iyi olurmuş. Hem kasa hem motor hem özellik olarak daha güncel olurdu.