Arkadaşlar sorunumu kısaca anlatayım, samsung galaxy tab a7 lite tabletim var, oğlum tablet yavaşladı diye format atmış, youtube videolarına bakarak.
Formattan sonra "hesbınızı doğrulamak için gmail hesabına giriş yapılması gerek" uyarısı veriyor, sorun şuki tableti ilk aldığımızda yeni gmail hesabı acmıştık, ne email adresini nede şifresini hatırlamıyoruz. Odin ile tekrar yazıım yükledim android 12 yüklü idi 11 düşürdüm yine olmadı. Şu gmail onayını nasıl atlaya bilirim, youtubede denemediğim yöntem kalmadı.
Yardımcı olabilirmisiniz.
Napabilirim.