Noroc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pizza'yi bir tek biz pizza diye okuyoruz galiba . Rumencede de pitza. Zaten Ingilizce de benzeri bir telaffuz (piːt.sə)
Ben aksanindan dolayı söylemiştim hocam