session cookie daha güvenlidir çünkü serverde kalır cookie ise tarayıcı da kalır. kopyalanabilir. eger 20k dan fazla üye varsa session işi biraz üzücü olabilir. bunun yerine json veya redis ön bellekleme daha iyi olacagı kanısındayım. daha fazla detay rica etsek mantıklı bir cevap verebiliriz .amaç nedir mesela ?