@tolgi; hocam 4-5 karakterli bi kaç domaini takibe aldım düşmek üzere.. dropcatch sitesinden backorder çok yapmak istemiyorum hem 60 dolar alıyolar hemde ihaleye çıkma ihtimali var.. Daha uygun backorder veya manuel şekilde almamı tavsiye edermisiniz.. En karlı ve garantili nasıl yapabilirim hocam..
Veya çok şansa bırakmayıp dropcatch ten mi almamı önerirsiniz.. İhaleye çıkarsa telifi ne kadara çıkarmalıyım..
Domainler buna benziyor hocam ; "konar"