Escanor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yeni nesil askeri uçaklar ile bombalasak keşke...
Eski bir askeri personel olarak söylüyorum.
Şuan o bölgede İHA ve Siyahlar Aktiftir. Hatta tahminimce karadan da müdahale vardır.