Saçınızı kimyasallar ile yıkamayı bırakın dökülme falan kalmaz, ailemde benim yaşımda herkesin kafası kabak gibi olmuş. Bende bir saç var millet evlatlıksın diye laf atıyor. 1 ayda 1 jelle duş alıyorum. Diğer zamanlar sadece ılık su ve beyaz sabun ile yıkanıyorum. Saç ektiren kimse memnun değil ya da stresli zamanda dökülürken ektiriyor o zor zamanlar geçince zaten dökülme durduğu için işe yaradı diye seviniyor. Bütün olay kimyasallar.