OasisDijital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne yapıyorsunuz şuan cumartesi gününü nasıl değerlendiriyorsunuz
Pazartesi sendromu gibi hafta sonu sendromu yaşıyorum. Hafta sonu dışarı da vakit geçirmek ayrı bir sorun, eve kapanmak ayrı bir sorun.