Merhaba arkadaşlar elimizde excel dosyasında veri seti mevcut ve bu veri setini hazır kodlar sayesinde R programlama da ggplot2 paketiyle bir iki tane grafik çıktısı alacağım. Bu konuda R programlama bilen arkadaşlar var ise yardımcı olurlarsa çok sevinirim.
İyi akşamlar, iyi forumlar