ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzeltme : Olay anında şahit var ama ifadede ismi geçirilmemiş. Ek olarak belediye binasının karşısında mobeselerin gördüğü bir yerde oluyor olay.
ilk şikayete yanınızda bir şahit götürülmeliydi onu ifadesi de eklenmeli en azından şahitler olduğu belirtilmeliydi ve mobese kameralarının olduğu acres ve tam olay saati şikayette belirtilmeliydi.
Şimdi savcının kalemine ya da bir avukata danışarak doğru prosedür ile zamanı geçmeden itiraz edilebilir.