Mobil hattımı çok pahalı diye 3-4 sene önce Turkcell'den Türktelekom'a taşımıştım.
25gb internet veriyor ama çoğu yerde çekmiyor interneti çıldırtıcak beni yakında 2 ay sonra da taahhütüm bitiyor değiştirmek istiyorum o yüzden.

Turkcell 12gb veriyor 900dk veriyor 127 TL 1 senelik taahhüt ile.
Türk telekom 25gb +5gb sosyal medya 2000dk veriyor 140 TL

Turkcellde ara ara çekmiyordu kullandığım dönemde otobüste falan çok kesinti oluyordu internette.
Sizce ne yapmalıyım?

(bu arada Türk telekom'un ekstra paketleri ucuz turkcelle göre)