Daha uygunu varsa alabilirim ben de şu an bakınıyorum. r10 - letgo vb yerlerden de baktım ama ne yazık ki ikinci el satan arkadaşlar fiyatlandırmada biraz vicdansız davranıyorlar gibi geldi. Buna benzer bir sistemi geçen sene casperdan 6,5'a monitörsüz şu an bulsam aynı sistemden yine alırım ama 12 civarı istiyor satıcılar. Bence en mantıklısı sıfır almak