Evet süreler önemli. Arkadaşınıza gelen kağıtta da yazıyordur. Süreleri kaçırmamak için burada konu açmak yerine bir an evvel ücreti mukabilinde avukata danışmanız faydalı olur.
"Burada konu açmak yerine" şeklinde ifade edilen zaman dilimi 24 saatten daha az, bu kadar kısa süreli bir itiraz süresi ise muhtemelen hiç bir devlette yoktur. Konuda çok güzel bilgiler veren arkadaşlar varken (onlara ayriyetten teşekkürler) sizin bu üslubunuzla uğraşmak zorunda değilim. Konuma yazmamanızı rica edeceğim. Şov yapmaya gerek yok