ercangul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben ilk r10 kayıt olurken virgül diye bir site vardı orayada kayıt oldum ama unutmuşum girmeyi.. r10 canlı bir organizma gibi devamlı aktif durumda
Kaprisli ne oldum delisi olmuş uşakların yönettiği iğrenç bir site idi.