Merhabalar.
Öncelikle geçmiş olsun. Bazı olaylar hariç savcılık sizin şikayetinizle bağlı değildir. Siz mağduriyetinizi belirtirsiniz savcılık incelemesini yapar başka suç unsuru bulursa onlardan da işlem yapabilir. Darp raporunuzun kayıp olması biraz zor ama imkansız değil. Şikayetçi olduğunuz zaman ifadenizde darp raporundan bahsetmiş olmanız lazım. İfade de geçem bir evrakı dikkate alırlar. Birde olaylar ayrı ayrı değerlendirilebilir. Size ulaşan evrak sadece hakaret suçu için verilen kararı gösteriyordur. Darp için dosya devam ediyor olabilir. Yakın zamanda size darp ile alakalı bir bilgi de gelecektir.

Alınan tüm doktor raporları ve randevular e-nabız da gözüküyor. E devlet üzerinden girerek inceleyebilirsiniz. İtiraz etmek istiyorsanız savcılığa gidip dosyanıza bakan savcının katibi ile görüşün. Olayı size açıklayacaktır zaten. Eğer darp suçu içinde takipsizlik verilmiş ise ya da darp raporu gerçekten kaybolmuşsa savcılığın bağlı olduğu Sulh Ceza Mahkemesine itiraz edebilirsiniz. Dilekçe ve diğer konularda yardımcı olabilirim. İmzamdaki konunda bana ulaşabilirsiniz.
İyi forumlar