Şimdi elimde bir tane websitesi var önceden birine yaptırdığım. Elimde bütçe olmadığından profesyonel birine yaptıramamıştım o yüzden site tasarımı berbat.
Şimdi ben bu sitenin backend ini kullansam diğer her şeyini sıfırdan figma ile tasarlasam olur mu?
Bu işlemi önceden yapmış birileri varsa konuya yazabilir mi çok anlamıyorum çünkü