Muratcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vietnamlı bi arkadaş ısrarla sattığı domaine 10k dolar istiyordu, 1 hafta muhabbet ettik, ülkemizdeki enflasyonu, dolar kurunu vs. anlattım onlarda da kur yüksek olduğu için halden anladı, bayağı da nakite ihtiyacı varmış. domaini 1k dolara aldım. baya baya arkadaş olduk elemanla geleceğim diyor Türkiye ye, gelirse mutlaka ağırlayacağım arkadaşı
Ben de pazarlıklar yapıyorum, %20 gibi indirim istiyorum, bu %20 görüntüsü satıcılara genelde cazip geliyor ve çoğu kabul ediyor ama sizinkisi bambaşka bir şeymiş
Bir de alan adı uzun süre güncellenmemişse ve fiyatı uygunsa uyandırmıyormak istemiyorum, direk alıyorum çünkü sahibi geri çekebiliyor, eski fiyatına da satmıyor.