MakayWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle merhabalar, keşke konuyu açmadan önce şurada yazdığımı inceleseydiniz muhakkak haddinden fazla bilgi sahibi olacaksınız . Gelelim sorunuza;
Yakın tarihte gitmiş biri olarak tamamen telefon götürmeden gidin, kendinize alacağınız cihazın kutusunu getirebilirsiniz ama eğer şanslıysanız işlem yapmadan geçersiniz, işlem yapsalar ne olur? Bir dahaki gidişiniz de kapalı kutu cihaz getiremez ve cihazınıza el koyarlar. P55 getirebileceğinizi sanmıyorum tabi yine gümrükteki şansınıza bağlı, Watch bir adet getirebilirsiniz ama Türkiye’den fazla farkı yok, bilgisayar ikinci el süsü vererek “benim kullandığım cihaz buradan almadım işim vardı getirdim” diyerek bir ihtimal geçirebilirsiniz yoksa kapalı kutu MacBook geçirmenize izin vermezler. Başka sorunuz varsa çekinmeyin lütfen.
Yazınızı okuyacağım, teşekkürler