Arkadaşlar merhaba. Irak'a gideceğim arkadaşımla. Yanımızda telefon götürmeden ordan 4 tane iphone alıp 2 tanesinin kutusunu açıp cebimizde, diğer 2 sini kapalı olarak getirmeyi düşünüyoruz.
Iphone isteyen varsa istediği modeli ve teklifini yazabilir mi?