Vietnamlı bi arkadaş ısrarla sattığı domaine 10k dolar istiyordu, 1 hafta muhabbet ettik, ülkemizdeki enflasyonu, dolar kurunu vs. anlattım onlarda da kur yüksek olduğu için halden anladı, bayağı da nakite ihtiyacı varmış. domaini 1k dolara aldım. baya baya arkadaş olduk elemanla geleceğim diyor Türkiye ye, gelirse mutlaka ağırlayacağım arkadaşı