the platform kadar çöp dizi görmedim.
ilk başta bende etkilendim , mesaj veriyiyor sandım izledim , önerdim fakat öyle değil gerçekten.
tamam üst mertebe , lalt mertebe olayı var ama sonu gerçekten kötü. ben ilk başlarda netflix ve s.medya ile oluşan hype ile beğendim fakat sonrasını hep ilerlettim.
" The Platform " birincisi dizi değil, film. İkincisi, " The Platform " kadar çöp film görmediysen eğer muhtemelen hayatında izlediğin tek filmdir. Üçüncüsü, şahsınca kötü bir film olarak addediyor olabilirsin fakat konu " hangi çöp filmleri izlediniz ve yorumunuz nedir ? " değil, " Beyin yakan film önerisi " olduğundan mütevellit herkesin tecrübesi, algısı ve yorumlaması farklı olabilir ve yapılan yoruma saygı göstermeniz gerekir. Bunun dışında hâlâ daha benim için kaliteli ve iyi filmdir. Bir daha da beni alıntılamayın, hayırlı geceler.