Merhaba arkadaşlar, evde kedi beslemekteyim. Mamasını sipariş verdim ama araya hafta sonu girdi tam programlayamadım, farklı mama da vermek istemiyorum açıkçası. 3-4 günlüğüne evdeki besinlerden nasıl besleyebilirim kediyi? Midesini, sindirimini vesaire bozmayacak şekilde.

İnternette yoğurt, tahıl vs. Okudum ama buradan da tecrübeli arkadaşlardan bilgi almak isterim.