Arkadaşlar 500 küsür bakiyemin 328 TL'si yarısından fazlası yattı ama hepsi yatmadı neden oldu bu?
Sadece asım ayındaki kazanç yansımış olabilir mi?

Kapanış bakiyesi 207 TL olarak görünüyor, herhangi bir kesinti olsa bence o da eksik olarka yansırdı faturaya.
Ayrıca kesinti olsa anasayfadaki bakiyede görünümür mü?