alperenyld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
JBL Tune 510BT kullanıyorum şarjı çok iyi dayanıyor yalnız ilk başta kulağımı çok sıkıyor gibiydi şuan alıştım, 560bt de denedim o daha rahattı
değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim