Herkes mi bu konudan şikayetçi

), bende bugün nasıl oldu bilmiyorum 22.30 gibi uykuya dalmışım ne yazikki saat 2 gibi uyandım ve bir daha uyuyamadım. Bende kalktım işlerimi hallediyorum. Bugün artık uyumayacağım zaten 9da evden çıkacağım biraz uyumanın verdiği enerjiylede günü tamamlarım akşam 23.00 gibi uyur yine erken kalkarım ve düzeni oluştururum diye planlıyorum. Umarım başarabiliriz