BaykalTicari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sabah 8 9 gibi uyuyorum aksam 7 8 de kalkiyorum sabahdan nefret ediyorum
Yaz sabahları çekilmiyor da kış sabahları iyidir hocam