Acaba kestirip çocuk esirgeme gibi yerlere götürsem hepsini alırlar mı?
Kaymakamlık ile görüşebilirsin. Hallediyorlar diye biliyorum.
Çocuk esirgeme yani daha dogrusu yeni adiyla sevgi evlerine adak bağışı istediğiniz miktarda yapılır. Ben Malatya da her sene 1 adak kestirip, parcalatıp kendim götürüp teslim ediyorum. Kırmızı et kabul ediliyor aynı para bağışı gibi. Kg si tartılıyor. Tutanak halinde imzaliyorsunuz. Makbuzu alıp cikiyorsunuz.