holocoust37 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acaba kestirip çocuk esirgeme gibi yerlere götürsem hepsini alırlar mı?
cakircagdasali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaymakamlık ile görüşebilirsin. Hallediyorlar diye biliyorum.
Çocuk esirgeme yani daha dogrusu yeni adiyla sevgi evlerine adak bağışı istediğiniz miktarda yapılır. Ben Malatya da her sene 1 adak kestirip, parcalatıp kendim götürüp teslim ediyorum. Kırmızı et kabul ediliyor aynı para bağışı gibi. Kg si tartılıyor. Tutanak halinde imzaliyorsunuz. Makbuzu alıp cikiyorsunuz.