bim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi yakalamışlar ve iyi olmuş. Bunun gibi çok karaktersiz var twitter'da küçük beyinleriyle insanları yönlendirmeye çalışan.
Takipçilerinden biri şikayet etmiş, takibe alınmıştır. Forumda da kaç bin kişi var , bazı konularda görüyorum tavsiye verenleri. Olur da size garezi olan biri olur şikayet eder , dikkatli olalım diye paylaştım.