Ben inançlarım gereği adak olayını en azından bir şey olunca hayvan kesmeyi doğru bulmuyorum, adağın tarihçesi neredeyse insanlık tarihi kadar eski, şimşek çakınca bile gökte duran bir yaratıcı var, ona şu hayvanı kurban edeyim de sinirleri yatışsın diye düşünülmüş ve belki on binlerce hatta yüz binlerce yıldır devam eden bir gelenek haline dönüşmüş. Kendi görüşümdür dediğim gibi, ben doğru bulmuyorum.

Eğer bir bağış olarak düşünülürse Darüşşafaka ve Lösev gibi nispeten iyi yönetilen vakıflar mevcut, Kızılay'ın iyi yönetildiğini düşünmüyorum, bağış paraları ile neler yapıldığı çok karmaşık hatta vergiden kaçmak mı kaçınmak mı diye tartışmalar çıkıp toplanan paraları yandaş vakıflara dağıtmışlardı, üstelik yöneticileri vekil maaşlarından çok daha yüksek paralar alıyorlar, o yüzden bağışa ihtiyaçları olduğunu düşünmüyorum. Mehmetçik vakfının ise zaten askeriyenin yeterince ödenek aldığını düşündüğüm için oraya bağış yapılmasını da " kendimce " gereksiz buluyorum. Sadece tatbikat için milyonlarca liralık mermiler boş arazilere atılabiliyorsa, fazla gelen yemeklerin tamamı atılacak kadar bütçe varsa zaten bizim 3-5 kuruşumuza kalmadıkları kesin. Ahbap derneğinin ise işini çok iyi yaptığını düşünüyorum. Bazı aş evlerinde de misal 1 günlük yemek masrafları benden diyerek o gün tüm çıkan yemekleri kendi cebinizden karşılayarak sayısız insanı doyurabiliyorsunuz. Sma konusu da var tabi ama yine kişisel olarak smalı çocukların ihtiyaçlarının Devlet tarafından karşılanması gerektiğini düşünüyorum. Kısacası iyilik yapmak istedikten sonra seçenek çok.