Maalesef hocam, stokları bulunmuyor. Apple resmi sitesinden Online olarak sipariş geçmeli miyim?
Neden geçmeyesiniz hocam. Geçin ne gibi bir problem olabilir. Çok ilgililer. Pt com beni 3 ay bekletti sonra evrakta sıkıntı var dedi siparişimi başkasına sattı. Ne desem parasını ödediğim bilgisayarı alamamıştım. Sonra apple müşteri hizmetlerini aradım öyle bir yardımcı oldularki. Sipariş ettiğim bilgisayarın bir üst modelini yolladılar hemde eski model fiyatına birde için flash bellek koymuşlardı. Demek istediğim çok ilgililer. Stok süre için müşteri hizmetlerini arayabilirsin gerçi sipariş verirken yazar panelde.