AYJANS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet sadece Türk Telekomda hattın pasaport sahibine ait olmasına gerek yoktur Tam detayını bilmiyorum ama süreç bu şekilde olduğuna eminim.
Bu bilgi kesin mi acaba hocam ona göre kayıt yaptıracağım ikinci telefonuma