Merhaba, ev telefonu babamın adına internet benim adıma. İnterneti TURKNET'e taşırken telefonunda adıma olması gerektiğini söylediler. Babam farklı bir ilde olduğu için bu işlemi yapabilir miyiz? Kendisi Türktelekoma gitse devretmek istediğini söylese benimde orada olmama gerek var mı? Yakın zamanda böyle bir işlem yaptınız mı veya bununla ilgili bir tecrübeniz var mı?