Konu
İzmirde yaşayanlar bakabilir mi?
17-11-2022, 19:39:26
#2
mcanyarar
Havalimanı'nın içinde İZBAN dediğimiz banliyo hattı var, ona binip "Hilal" yada "Halkapınar" aktarma istasyonunda inip Konak yönüne giden metroya binmen gerekiyor. Konağın tam içinde inebilirsin metrodan.