dosya kapatma harcı ödenmeden kalkmayacaktır
Bu da sadece daireden yapılıyor
Az önce ilgili AV. tarafıma borcun kapandığına dair ibraname gönderdi.
Hocam üstünüze ait ne vardı haczedilecek ? Bir de haciz dosyaları adliyeden çok daha uyguna kapatılıyor borçlar.Çünkü hukuk büroları çeşitli masraflar felan ekliyor,adliyeden kapatınca bu masraflar eklenemiyor.Hukuk bürosunda çalıştım oradan biliyorum.
Son borcum kalmıştı onu da kapatayım bitsin diye mobilden ödedim hocam. Üstüme annemden kalan arsa vardı, onun üzerine haciz koymuşlar.