yakupdemir01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 yıllık peşin mi alacaksınız eğer 1 yıllık peşin alacaksınız bende size 1 yıllık peşin yollarım
hayır hocam aylık otomatik ödeme tanımlayıp o şekilde devam ettiricem