Alma. Tavsiyem git 2. el samsung m52 al. 5bin tl ye bulursun. Ben mayıs ayında 5bin tl ye sıfır m52 aldım ancak sonradan Samsung fiyat yükseltmesi yaptı tüm ürünlerinde. Oppo pişmanlıktır. 4GB ram var ancak, işlemci ve GPU tarafından iyi desteklenmiyor cihazları. PUBG oynayamaz, FOTO düzenlemesi yapamazsınız. Kameranız geç açılır, kilit ekranınızda donma olur, cihazınız grafik işlemcisini çalıştırmaya çabalarken fazla ısınır ve şarjına yansır. Burada marka güzellemesi yada yermesi yapmıyorum. Sansumg A7-2018 ardından Oppo A16 ve hemen ardından A74 kullandım. Sonrasında M52 kullanımına geçtim. Fiyat performans olarak şiddetle tavsiyem, bütçenizi 2. el m52 için ayırın. Zaten 2022 yılında piyasaya çıkan bir cihaz olduğu için temiz kullanılmış olacaktır. Sevgiler, saygılar.